Społeczeństwo konsumpcyjne oczami dziecka

http://hunters.pl/oferta/wagrowiec.html

Ostatnie lata nastawione na zdobywanie coraz szerszej liczby zadowolonych konsumentów, dotyczą również grupy społeczeństwa, która jeszcze nie ma swoich pieniędzy, a bezpośrednio wpływa na dokonywanie większej ilości zakupów.

Mowa oczywiście o dzieciach, które doskonale wiedzą, czym jest centrum handlowe, jak się okazuje wiele z nich było częściej w sklepie niż jego babcia, a co więcej bez trudu potrafią wymienić wszystkie nazwy dostępnych większych sklepów na terenie miasta.

Niestety nie tylko zdają sobie sprawę, gdzie są, ale także bez żadnego problemu zaprowadzą do działu zabawkami i namawiają na zakup tej, którą wczoraj widziały na reklamie w TV.

www.eczas.net

Tutaj mamy do czynienia z kolejnym bardzo dosłownym wpływem reklamy na konsumenta, który w tym przypadku ma zaledwie dwa, czy pięć lat. Oczywiście jest to kolejny mechanizm działania, z którym nie jesteśmy wstanie w ogóle walczyć. Niemniej jednak jest to niesamowite, jak z małego człowieka szybko wyrasta duży przedsiębiorca.